eduen okul

eduen okul nedir?

Eduen Okul Enneagram mizaç bilgisini dikkate alan bir eğitim yaklaşımıdır.

Fark et! Keşfet! Eşlik et!

Mottosuyla eğitim kurumlarına ve velilere detaylı mizaç bilgisi sunar, farkındalık kazandırır.

Eduen Envanterleri ile çocukların mizaç tipleri tespit edilerek çocukların psikolojik cevherlerini keşfeder. Detaylı raporlama yapar. Çocuğun psikolojik yapısına özel eşlik etmenin yolları gösterir.

Çocuğun doğuştan sahip olduğu psikolojik mizaç yapısının davranışa, düşünceye ve eyleme nasıl yansıdığı ve göründüğü; geliştirilmesi ve rehberlik edilmesi için nelerin gerektiği bilgisini sunar. Böylece öğretmen ve ebeveynlerimizi çocukların bireysel yapısına özgü eşlik etme sürecinde destekler.

Eduen Okul’un bu yaklaşımı çocuğun iyi oluş halini güçlendirmek, hazır bulunuşluğunu desteklemek ve sağlıklı kişilik gelişimine eşlik etmek için mizaç odaklı bir yol haritası sunar.

Bu yol haritası ile ebeveyn, öğretmen, rehber öğretmen ve yöneticilerimiz bilgi, uygulama, seminer, odak grup çalışmaları, mizaç envanterleri ve raporlamaları ile yıl boyu süren bir destek alır.

Eduen Okul Enneagram mizaç bilgisini dikkate alan bir eğitim yaklaşımıdır.

Fark et! Keşfet! Eşlik et!

Mottosuyla eğitim kurumlarına ve velilere detaylı mizaç bilgisi sunar, farkındalık kazandırır.

Eduen Envanterleri ile çocukların mizaç tipleri tespit edilerek çocukların psikolojik cevherlerini keşfeder. Detaylı raporlama yapar. Çocuğun psikolojik yapısına özel eşlik etmenin yolları gösterir.

Çocuğun doğuştan sahip olduğu psikolojik mizaç yapısının davranışa, düşünceye ve eyleme nasıl yansıdığı ve göründüğü; geliştirilmesi ve rehberlik edilmesi için nelerin gerektiği bilgisini sunar. Böylece öğretmen ve ebeveynlerimizi çocukların bireysel yapısına özgü eşlik etme sürecinde destekler.

Eduen Okul’un bu yaklaşımı çocuğun iyi oluş halini güçlendirmek, hazır bulunuşluğunu desteklemek ve sağlıklı kişilik gelişimine eşlik etmek için mizaç odaklı bir yol haritası sunar.

Bu yol haritası ile ebeveyn, öğretmen, rehber öğretmen ve yöneticilerimiz bilgi, uygulama, seminer, odak grup çalışmaları, mizaç envanterleri ve raporlamaları ile yıl boyu süren bir destek alır.

eduen okul nedir?

Eduen Okul Enneagram mizaç bilgisini dikkate alan bir eğitim yaklaşımıdır.

Fark et! Keşfet! Eşlik et!

Mottosuyla eğitim kurumlarına ve velilere detaylı mizaç bilgisi sunar, farkındalık kazandırır.

Eduen Envanterleri ile çocukların mizaç tipleri tespit edilerek çocukların psikolojik cevherlerini keşfeder. Detaylı raporlama yapar. Çocuğun psikolojik yapısına özel eşlik etmenin yolları gösterir.

Çocuğun doğuştan sahip olduğu psikolojik mizaç yapısının davranışa, düşünceye ve eyleme nasıl yansıdığı ve göründüğü; geliştirilmesi ve rehberlik edilmesi için nelerin gerektiği bilgisini sunar. Böylece öğretmen ve ebeveynlerimizi çocukların bireysel yapısına özgü eşlik etme sürecinde destekler.

Eduen Okul’un bu yaklaşımı çocuğun iyi oluş halini güçlendirmek, hazır bulunuşluğunu desteklemek ve sağlıklı kişilik gelişimine eşlik etmek için mizaç odaklı bir yol haritası sunar.

Bu yol haritası ile ebeveyn, öğretmen, rehber öğretmen ve yöneticilerimiz bilgi, uygulama, seminer, odak grup çalışmaları, mizaç envanterleri ve raporlamaları ile yıl boyu süren bir destek alır.

Eduen Okul Enneagram mizaç bilgisini dikkate alan bir eğitim yaklaşımıdır.

Fark et! Keşfet! Eşlik et!

Mottosuyla eğitim kurumlarına ve velilere detaylı mizaç bilgisi sunar, farkındalık kazandırır.

Eduen Envanterleri ile çocukların mizaç tipleri tespit edilerek çocukların psikolojik cevherlerini keşfeder. Detaylı raporlama yapar. Çocuğun psikolojik yapısına özel eşlik etmenin yolları gösterir.

Çocuğun doğuştan sahip olduğu psikolojik mizaç yapısının davranışa, düşünceye ve eyleme nasıl yansıdığı ve göründüğü; geliştirilmesi ve rehberlik edilmesi için nelerin gerektiği bilgisini sunar. Böylece öğretmen ve ebeveynlerimizi çocukların bireysel yapısına özgü eşlik etme sürecinde destekler.

Eduen Okul’un bu yaklaşımı çocuğun iyi oluş halini güçlendirmek, hazır bulunuşluğunu desteklemek ve sağlıklı kişilik gelişimine eşlik etmek için mizaç odaklı bir yol haritası sunar.

Bu yol haritası ile ebeveyn, öğretmen, rehber öğretmen ve yöneticilerimiz bilgi, uygulama, seminer, odak grup çalışmaları, mizaç envanterleri ve raporlamaları ile yıl boyu süren bir destek alır.

eduen okul neyi amaçlar?

  • Eduen Okul ‘odak mizaç’ yaklaşımıyla ebeveynler ve eğitimcilerle çocukların doğuştan sahip oldukları mizaç yapılarını fark etmenin, bu farklılıklarına bağlı olarak onlara eşlik etmenin yöntem ve yollarını paylaşmayı amaçlar.

  • Eduen Okul uyguladığı mizaç envanter ve detaylı raporlamalarıyla bu farkındalık ve bilgiyi kolaylaştırıcı hale getirmeyi amaçlar.

  • Eduen Okul ile her çocuğa mizaç farklılıkları dikkate alınarak nasıl eşlik ve rehberlik edileceğini ebeveyn ve eğitimciler ile çalışır. Her çocuğun motivasyonunu, öğrenme tarzını, potansiyel güç ve risk alanlarını, psikolojik gelişim ihtiyaçlarını dikkate almanın yollarını desteklemeyi amaçlar.

  • Bu destek ile çocuğun psikolojik esnekliği ve tolerans penceresini güçlendirmeyi akademik süreçlerdeki hazır bulunuşluğuna, iyi oluşuna destek olmayı amaçlar.

  • Böylece öğrencinin akademik başarısının önündeki mizaç blokajlarını bağlı psikolojik engelleri kaldırmayı amaçlar.

  • Velinin ebeveynlik tarzı, eğitimcinin öğretmenlik tarzı ve rehberlik servisinin müdahale yöntemlerini mizaç odaklı desteklemeyi ve geliştirmeyi amaçlar.

  • Öğrenciye eşlik etmekte ebeveyn ve eğitim kurumu arasında ortak bir dil geliştirmeyi, çocuğun psikolojik yapısına uygun ortak müdahaleler yapmayı ve veli ile okul arasında güçlü bir köprü oluşturmayı amaçlar.

  • Eduen Okul ‘odak mizaç’ yaklaşımıyla ebeveynler ve eğitimcilerle çocukların doğuştan sahip oldukları mizaç yapılarını fark etmenin, bu farklılıklarına bağlı olarak onlara eşlik etmenin yöntem ve yollarını paylaşmayı,

eduen okul neyi amaçlar?

  • Eduen Okul ‘odak mizaç’ yaklaşımıyla ebeveynler ve eğitimcilerle çocukların doğuştan sahip oldukları mizaç yapılarını fark etmenin, bu farklılıklarına bağlı olarak onlara eşlik etmenin yöntem ve yollarını paylaşmayı amaçlar.

  • Eduen Okul uyguladığı mizaç envanter ve detaylı raporlamalarıyla bu farkındalık ve bilgiyi kolaylaştırıcı hale getirmeyi amaçlar.

  • Eduen Okul ile her çocuğa mizaç farklılıkları dikkate alınarak nasıl eşlik ve rehberlik edileceğini ebeveyn ve eğitimciler ile çalışır. Her çocuğun motivasyonunu, öğrenme tarzını, potansiyel güç ve risk alanlarını, psikolojik gelişim ihtiyaçlarını dikkate almanın yollarını desteklemeyi amaçlar.

  • Bu destek ile çocuğun psikolojik esnekliği ve tolerans penceresini güçlendirmeyi akademik süreçlerdeki hazır bulunuşluğuna, iyi oluşuna destek olmayı amaçlar.

  • Böylece öğrencinin akademik başarısının önündeki mizaç blokajlarını bağlı psikolojik engelleri kaldırmayı amaçlar.

  • Velinin ebeveynlik tarzı, eğitimcinin öğretmenlik tarzı ve rehberlik servisinin müdahale yöntemlerini mizaç odaklı desteklemeyi ve geliştirmeyi amaçlar.

  • Öğrenciye eşlik etmekte ebeveyn ve eğitim kurumu arasında ortak bir dil geliştirmeyi, çocuğun psikolojik yapısına uygun ortak müdahaleler yapmayı ve veli ile okul arasında güçlü bir köprü oluşturmayı amaçlar.

  • Eduen Okul ‘odak mizaç’ yaklaşımıyla ebeveynler ve eğitimcilerle çocukların doğuştan sahip oldukları mizaç yapılarını fark etmenin, bu farklılıklarına bağlı olarak onlara eşlik etmenin yöntem ve yollarını paylaşmayı,

eduen okul Kazanımları

eduen okul Kazanımları

Öğrenci Kazanımları

Bireysel farklılıklarını bilme ve tanıma.
Mizacının potansiyel güçlü yanlarını ve kabiliyetlerini fark etme.
Mizacına bağlı kişilik yapısını tanıma.
Gelişim yönlerine yönelik desteklenme.
Motivasyon kaynaklarına yönelik imkanlar bulma.
Mizaç yapısını destekleyici ve geliştirici rehberlik hizmetleri alma.
Yatkın ve başarılı olacağı alanlara yönelme.
Arkadaşlarının bireysel farklıklarını kabul etme.
İletişim becerilerini güçlendirme.

Veli Kazanımları

Çocuğunun mizaç tipini öğrenme.
Detaylı mizaç raporu ile çocuğunu daha iyi tanıyabilme.
Çocuğunun psikolojik dilini keşfetme.
Ebeveynlik tarzını fark etme.
Çocuğuyla mizaç odaklı iletişim kurabilme.
Çocuğunun psikolojik gelişimine uygun yöntem ve yaklaşımlar sergileme.
Mizaç seminer ve odak grup çalışmalarına katılma.
Çocuğunun psikolojik mizaç arayışlarını bilme ve beklentilerini daha iyi anlayabilme.
Çocuğunun motivasyon noktalarını fark etme.
Çocuğunun mizacına bağlı güçlü ve riskli yanlarını bilme. Çocuğa uygun yöntemler kullanabilme.
Aile içi iletişimde mizaç çatışmalarını önleme ve sağlıklı iletişim geliştirme.

Sınıf Öğretmeni Kazanımları

Mizaç bilgisine sahip olma.
Hem kendi hem de öğrencilerinin mizaç yapılarını bilme ve tanıma.
Çocukların bireysel farklılık nedenlerini bilme ve anlayabilme.
Öğrencilerin öğrenme stillerini fark etme.
Öğretmenlik stilini keşfetme ve geliştirme.
Sorun alanlarını mizaç odaklı fark etme ve çözüm üretme.
Çocukların mizaç yapılarına uygun, imkan ve kabiliyetlerini dikkate alan yönlendirmeler yapma.
Ders ortamının verimini arttırabilme.
Mizaç farklılıklarını dikkate alan ders içerikleri hazırlama.
Velilerle öğrencinin gelişimine yönelik ortak dilde buluşma.

Rehberlik Servisi Kazanımları

Mizaç bilgisine sahip olma.
Kendi ve öğrencilerin mizaç tiplerini bilme ve tanıma.
Öğrencinin kişilik yapısına özel hızlı ve erken bilgi edinme.
Rehberlik hizmetleri sunacağı öğrencilerin mizaç tiplerine yönelik detaylı rapor edinme.
Problemlere yönelik mizaç odaklı müdahale yöntemleri geliştirme.
Öğrencinin mizaç tiplerine uygun rehberlik etkinlikleri kullanma.
Velilerle mizaç odaklı ortak dil kullanma ve iletişimde kalma.
Öğrenciyle ilgili veliye mizaç odaklı tavsiye ve önerilerde bulunabilme.
Çocuklarının iyi oluşlarına mizaç odaklı dokunma.

Kurum Kazanımları

Her öğrencisinin bireysel farklılığını tanıma ve bilme imkanı.
Öğretmenlerini bu farklılıkları tanıma ve bilme konusunda eğitme ve yetkin hale getirme.
Veli ile öğrenciyi anlama ve tanımada ortak dili kullanma ve destekleme.
Öğrencinin kendisini ve arkadaşlarını tanıma ve anlama imkanı sunma.
Yeni sınıf oluşumlarında belli mizaç tiplerinin bir sınıfa toplanma riskini yönetme.
Öğrencilerin okul uyumu, hazır bulunuşluğu ve iyi oluşuna mizaç odaklı destek sağlama.
Mizaç yapıları bilinen öğrenciler için olası sorun kaynaklarını projekte edebilme.
Öğrencilerin mizaç arayışlarına uygun kulüp ve atölye seçimlerine destek olma.
Mizaç arayışları karşılanan çocukların akademik başarılarına olan pozitif katkıyı sağlama.
Okulda mizaç odaklı bir eğitim ekosisteminin kurulmasını sağlama.

eduen okul nasıl İşler?

Eduen Okul ‘mizaç odaklı’ yaklaşım eğitim kurumlarında 1 eğitim-öğretim yılı boyunca süren eğitim, odak grup çalışma, seminer, süpervizyon, mizaç envanter ve raporları, stok videolar ve görsel içerik paylaşımlarından oluşmaktadır.

Bu hizmetler her sene itibariyle yeniden uygulanır.

Eduen Okul hizmet alımına devam eden okullarımızda mizaç testleri tekrar uygulanmaz, kuruma devam eden öğrencinin geçtiği sınıfa özel, yeni mizaç raporu oluşturulur. Diğer tüm hizmetler de değişen içerik ve başlıklarla tekrarlanır.

Tüm bu hizmet ve uygulamalarla eğitimci ve velilerin mizaç bilgisi konusunda detaylı, derin ve pratik bilgi sahibi olması sağlanır.

Aşamalar:

eduen okul nasıl İşler?

Eduen Okul ‘mizaç odaklı’ yaklaşım eğitim kurumlarında 1 eğitim-öğretim yılı boyunca süren eğitim, odak grup çalışma, seminer, süpervizyon, mizaç envanter ve raporları, stok videolar ve görsel içerik paylaşımlarından oluşmaktadır.

Bu hizmetler her sene itibariyle yeniden uygulanır.

Eduen Okul hizmet alımına devam eden okullarımızda mizaç testleri tekrar uygulanmaz, kuruma devam eden öğrencinin geçtiği sınıfa özel, yeni mizaç raporu oluşturulur. Diğer tüm hizmetler de değişen içerik ve başlıklarla tekrarlanır.

Tüm bu hizmet ve uygulamalarla eğitimci ve velilerin mizaç bilgisi konusunda detaylı, derin ve pratik bilgi sahibi olması sağlanır.

Aşamalar:

  • Enneagram Giriş Eğitimi (Eğitim yılı öncesi)

    Eduen Okul’un ‘mizaç odaklı’ yaklaşımı Enneagram Giriş Eğitimi ile başlar. Kurumun tüm eğitimcileri (öğretmenler, rehberlik servisi, yöneticiler) Enneagram Eğitimine tabi tutulur.

  • Mizaç Envanteri ve Raporlaması

    Eduen Mizaç Envanterleri her kademe için ayrı mizaç testlerinden oluşur.
    Dijital ortamda 25 dk. süren envanterler ile her öğrencinin mizaç tipleri tespit edilir ve raporlanır. 
     Eduen Mizaç Raporları her yıl öğrenci kademesine göre yaş dönemine özel oluşturulur. 

  • Veli Seminerleri ( 4 seminer )

    Tüm okul velilerinin çocuklarının mizaç tipleri hakkında bilgi edinmesi, ebeveynlik tarzlarını fark etmesi ve mizaç odaklı ebeveynlik geliştirmesi, çocuklarıyla sağlıklı iletişim kurabilmesi, öğrencinin psikolojik gelişiminde okul ile ortak strateji ve dil geliştirmesine destek sunar.

  • Veli Odak Grup Çalışması

    Eduen Mizaç Envanteri ile mizaç tipleri tespit edilen öğrencilerin ebeveynlerine teorik mizaç bilgisinin pratikte kullanımını, çocuklarının davranışlarının altında yatan motivasyon noktalarını, her mizaç tipinin güçlü yanları ve potansiyel risklerini fark ettirmeyi amaçlamaktadır.

  • Veliler için stok video paylaşımları

    Eduen Okul hizmetleri içinde yıl boyunca velilere özel hazırlanmış stok video paylaşımları gerçekleştirilir. Değişik başlıklardan oluşan 27 video velilerin çocuklarının mizaç tipine özel ebeveynlik tarzı geliştirmelerine ve çocuklarına özel yaklaşımlar geliştirmelerine destek olur.

  • Öğretmen Seminerleri (4 seminer)

    Eğitim dönemi başında Enneagram Giriş Eğitimi’ne katılan eğitimcilerimizin sınıflarındaki öğrencilerini daha yakından tanıyabilmeleri, öğretmenlik tarzlarını fark etmeleri, mizaç odaklı ihtiyaçları sınıf dinamikleri içinde nasıl karşılayacakları konusunda pratik bilgi, öneri ve yaklaşımların sunumu amaçlanmaktadır.

  • Öğretmenler için stok video paylaşımları

    Eduen Okul hizmetleri ile yıl boyunca öğretmenlerimize özel hazırlanmış stok video ve tasarımlı içerik paylaşımları gerçekleştirilir. Bu paylaşımlarla öğrencilerin mizaç tipine özel iletişim ve yaklaşım biçimleri, öğretmenlik tarzını güçlendirme ve etkin şekilde kullanabilme süreçleri desteklenir.

  • Öğretmenler için tasarımlı içerik paylaşımları

    Eduen Okul hizmetleri ile yıl boyunca öğretmenlerimize özel hazırlanmış stok video ve tasarımlı içerik paylaşımları gerçekleştirilir. Bu paylaşımlarla öğrencilerin mizaç tipine özel iletişim ve yaklaşım biçimleri, öğretmenlik tarzını güçlendirme ve etkin şekilde kullanabilme süreçleri desteklenir. Bu paylaşımlarla birlikte öğretmenler eğitim yılı boyunca her ay mutlaka bir seminer, video, içerik paylaşımına erişim sağlamış olur.

  • Rehberlik Mizaç Süpervizyonları (4 süpervizyon)

    Rehberlik hizmeti verilen öğrenciler ile yapılacak Eduen Rehberlik Etkinliklerini uygulayacak Rehber Öğretmenlerinin mizaç bilgisinde derinleşmesi, pratik kullanım becerileri kazanması, önleyici rehberlik çözümleri üretebilmesi, velilere mizaç bilgisi perspektifinde geri bildirim verebilmesi, Eduen Rehberlik Etkinliklerini uygulama amaçlanmaktadır. 

  • Eduen Rehberlik Etkinlikleri

    Tüm kademelere, mizaç tiplerine özel hazırlanmış geliştirici, destekleyici etkinliklerden oluşur. Bu etkinlikler her öğrencinin mizaç tipine ve bulunduğu sınıf düzeyine göre oluşturulmuştur. Bu etkinlik havuzu mizaç tipleri eğitim dönemi başında mizaç tipleri belirlenen öğrencilere uygulanır. Bu etkinlikler mizaçların temel arayışlarını karşılamak, desteklemek ve geliştirmek gibi hedeflerle öğrencilere uygulanır.  

  • Enneagram Giriş Eğitimi (Eğitim yılı öncesi)

    Eduen Okul’un ‘mizaç odaklı’ yaklaşımı Enneagram Giriş Eğitimi ile başlar. Kurumun tüm eğitimcileri (öğretmenler, rehberlik servisi, yöneticiler) Enneagram Eğitimine tabi tutulur.

  • Mizaç Envanteri ve Raporlaması

    Eduen Mizaç Envanterleri her kademe için ayrı mizaç testlerinden oluşur.
    Dijital ortamda 25 dk. süren envanterler ile her öğrencinin mizaç tipleri tespit edilir ve raporlanır. 
    Eduen Mizaç Raporları her yıl öğrenci kademesine göre yaş dönemine özel oluşturulur. 

  • Veli Seminerleri ( 4 seminer )

    Tüm okul velilerinin çocuklarının mizaç tipleri hakkında bilgi edinmesi, ebeveynlik tarzlarını fark etmesi ve mizaç odaklı ebeveynlik geliştirmesi, çocuklarıyla sağlıklı iletişim kurabilmesi, öğrencinin psikolojik gelişiminde okul ile ortak strateji ve dil geliştirmesine destek sunar.

  • Veli Odak Grup Çalışması

    Eduen Mizaç Envanteri ile mizaç tipleri tespit edilen öğrencilerin ebeveynlerine teorik mizaç bilgisinin pratikte kullanımını, çocuklarının davranışlarının altında yatan motivasyon noktalarını, her mizaç tipinin güçlü yanları ve potansiyel risklerini fark ettirmeyi amaçlamaktadır.

  • Veliler için stok video paylaşımları

    Eduen Okul hizmetleri içinde yıl boyunca velilere özel hazırlanmış stok video paylaşımları gerçekleştirilir. Değişik başlıklardan oluşan 27 video velilerin çocuklarının mizaç tipine özel ebeveynlik tarzı geliştirmelerine ve çocuklarına özel yaklaşımlar geliştirmelerine destek olur.

  • Öğretmen Seminerleri (4 seminer)

    Eğitim dönemi başında Enneagram Giriş Eğitimi’ne katılan eğitimcilerimizin sınıflarındaki öğrencilerini daha yakından tanıyabilmeleri, öğretmenlik tarzlarını fark etmeleri, mizaç odaklı ihtiyaçları sınıf dinamikleri içinde nasıl karşılayacakları konusunda pratik bilgi, öneri ve yaklaşımların sunumu amaçlanmaktadır.

  • Öğretmenler için stok video paylaşımları

    Eduen Okul hizmetleri ile yıl boyunca öğretmenlerimize özel hazırlanmış stok video ve tasarımlı içerik paylaşımları gerçekleştirilir. Bu paylaşımlarla öğrencilerin mizaç tipine özel iletişim ve yaklaşım biçimleri, öğretmenlik tarzını güçlendirme ve etkin şekilde kullanabilme süreçleri desteklenir.

  • Öğretmenler için tasarımlı içerik paylaşımları

    Eduen Okul hizmetleri ile yıl boyunca öğretmenlerimize özel hazırlanmış stok video ve tasarımlı içerik paylaşımları gerçekleştirilir. Bu paylaşımlarla öğrencilerin mizaç tipine özel iletişim ve yaklaşım biçimleri, öğretmenlik tarzını güçlendirme ve etkin şekilde kullanabilme süreçleri desteklenir. Bu paylaşımlarla birlikte öğretmenler eğitim yılı boyunca her ay mutlaka bir seminer, video, içerik paylaşımına erişim sağlamış olur.

  • Rehberlik Mizaç Süpervizyonları (4 süpervizyon)

    Rehberlik hizmeti verilen öğrenciler ile yapılacak Eduen Rehberlik Etkinliklerini uygulayacak Rehber Öğretmenlerinin mizaç bilgisinde derinleşmesi, pratik kullanım becerileri kazanması, önleyici rehberlik çözümleri üretebilmesi, velilere mizaç bilgisi perspektifinde geri bildirim verebilmesi, Eduen Rehberlik Etkinliklerini uygulama amaçlanmaktadır. 

  • Eduen Rehberlik Etkinlikleri

    Tüm kademelere, mizaç tiplerine özel hazırlanmış geliştirici, destekleyici etkinliklerden oluşur. Bu etkinlikler her öğrencinin mizaç tipine ve bulunduğu sınıf düzeyine göre oluşturulmuştur. Bu etkinlik havuzu mizaç tipleri eğitim dönemi başında mizaç tipleri belirlenen öğrencilere uygulanır. Bu etkinlikler mizaçların temel arayışlarını karşılamak, desteklemek ve geliştirmek gibi hedeflerle öğrencilere uygulanır.  

İstek, görüş ve önerileriniz İçin lütfen bize ulaşın!

İstek, görüş ve önerileriniz İçin lütfen bize ulaşın!